StarCapture
De ce StarCapture?
Converteste documente fizice in format electronic. Prin integrarea StarCapture cu alte aplicatii de business (de Document Management, de tip ERP sau CRM), informatia din documente este imediat disponibila catre toti utilizatorii.
1. Functionalitati
StarCapture este modulara si scalabila, cu o interfata grafica intuitiva si o platforma profesionala de conversie a documentelor care permite:
-
- Scanarea sau importul documentelor
- Prelucrarea imaginilor obtinute
- Asocierea de metadate (metadescriptori) in mod manual, automat sau semi-automat, prin precompletare de valori de baza de selectie din nomenclatoare
- Recunoastere optica a caracterelor scrise electronic sau de mana – OCR, ICR
- recunoastere optica a codurilor de bare si a casutelor de marcaj – BCR, OMR
- Corectia, validarea automata si verificarea metascripturilor
- Exportul informatiei astfel colectate catre sisteme ERP, ECM, BPM sau sisteme de arhivare
2. Scenarii de utilizare
Captura documentelor curente
Captura documentelor aflate pe suport de hartie sau in format electronic este realizata cu ajutorul platformei StarCapture, fie ca punct de intrare in sistemele de prelucrare a informatiilor, fie ca punct final al prelucrarii documentelor, pentru a marca transformarea acestora in inregistrari oficiale care trebuie pastrate ca atare, cu valoare de original.
– Scanati toate documentele sosite din exterior si distribuiti-le electronic catre un sistem integrat
– Procesati automat imaginile pentru eliminarea bordurilor negre si pentru imbunatatirea calitatii imaginilor
– Dimensionati rapid efortul folosind una sau mai multe statii de scanare si indexare, in functie de volumul de documente procesate zilnic
Construirea unei arhive electronice de documente
– Convertiti rapid arhiva de documente fizice in format electronic si actualizati fara efort informatiile
– Evitati problemele asociate volumelor ridicate de documente, a formatului variat al acestora si al degradarii hartiei cu ajutorul mecanismelor noastre avansate de prelucrare a imaginilor
– Reduceti costurile de implementare si operare, mentinand standarde riguroase pentru realizarea conversiei si actualizarea in permanenta a arhivei rezultate
Preluarea automata a datelor din formulare
StarCapture vine in ajutorul departamentelor operationale, permitand automatizarea procesului de extragere a datelor din formulare. In acest mod, se asigura imbunatatirea acuratetii datelor extrase si reducerea timpului alocat acestei activitati.
StarCapture permite definirea formularelor, scanarea, procesarea imaginilor, OCR – recunoasterea optica a carcaterelor tiparite, ICR – recunoasterea optica a scrisului de mana si OMR – recunoasterea codurilor de bare si a bifelor de tip Check Box.
Ulterior, datele recunoscute sunt verificate, validate si exportate automat in diverse aplicatii care utilizeaza baze de date relationale, fiind astfel fructificate in procesele specifice companiei.
Preluarea datelor din documente de identitate si SFA (Sales Force Automation)
StarCapture permite preluarea datelor din sute de tipuri de documente de identitate (carduri de identitate, pasapoarte, permise de conducere) si ofera posibilitatea de a valida autenticitatea si de a extrage informatii rapid, in conditii de securitate maxima.
Folosind modulul StarCapture Mobile, intreaga forta de vanzari poate beneficia de facilitati de nivel enterprise oferite de o solutie desktop, dar cu avantajele utilizarii la locatia clientului prin intermediul dispozitivelor mobile. Proiectata sa ruleze pe sistemul de operare Windows 8, solutia ofera flexibilitate si impact asupra clientului in procesul vanzarii.
De exemplu, in cazul noilor clienti, aplicatia colecteaza date pe baza imaginii ocerizate de pe cartea de identitate si populeaza automat campurile libere dintr-un contract. Modulul StarCapture Mobile ruleaza independent de serverul central in timpul operatiunilor din teren, dar sincronizeaza imediat datele dupa conectarea la internet, permitand fortei de vanzari sa ruleze, spre exemplu, rapoartele de vanzari de acasa.
3. StarCapture + SEAL
StarCapture se integreaza perfect cu SEAL – Sistem integrat de management arhive electronice. Putem oferi solutii profesionale de preluare a volumelor foarte mari de documente intr-un Centru de Conversie ultra performant, cu o capacitate de un milion de documente pe zi. Beneficiem si de un Centru de Stocare si Gestiune a arhivelor fizice de mari dimensiuni, extrem de sigur si eficient. In plus, varianta de CLOUD a aplicatiei beneficiaza si de serviciile unui Data Center de ultima generatie.
Pachetele StarCapture
StarCapture este disponibila in trei variante: Standard, Enterprise si Mobile.
1. StarCapture Standard
Un produs versatil, usor de instalat si folosit, adresat companiilor si organizatiilor cu diverse nevoi de scanare si conversie a documentelor. Poate prelucra orice tip de fisier electronic, nu numai imagini scanate. Poate functiona atat offline, cat si online, conectat la un server. Administrarea sa poate fi centralizata, locala sau mixta.
Aplicatia este adecvata organizatiilor care detin numar mare de statii de lucru, pentru care nu exista intotdeauna acces online la serverele de date ale companiei.
2. StarCapture Enterprise
Aceasta varianta este potrivita companiilor care proceseaza volume extrem de mari de documente prin procese de lucru bine structurate si cu personal specializat. Un astfel de proces necesita nu doar un produs performant ci in special functionalitati avansate de control al calitatii intregului flux: de la pregatirea documentelor fizice, trecand prin scanare, indexare, verificare, validare si pana la exportul informatiilor in sistemele de gestiune finala.
Accesibile prin intermediul navigatoarelor de Web, modulele StarCapture Enterprise sunt usor de distribuit si gestionat in cadrul unei organizatii. Recunoasterea informatiilor din documente, cum ar fi datele din facturile furnizorilor, devine astfel mult mai facila.
Avantaje
– Reducerea cu pana la 50% a costurilor de stocare a documentelor in format fizic
– Reducerea incarcarii angajatilor responsabili de coordonarea arhivei fizice si clasificarea / indexarea documentelor
– Asigurarea securitatii datelor si a accesului controlat la informatiile existente in arhiva digitala – acces diferentiat la date in functie de tipul de utilizator
– Posibilitatea regasirii rapide si a vizualizarii documentelor
– Reducerea costurilor de copiere in cadrul procesului de documentare
– Posibilitatea de refolosire a continutului existent si eliminarea duplicatelor in format fizic
– Integrarea mai rapida a informatiilor in procesele de afaceri si furnizarea unei imagini complete asupra intregului proces
– Fluidizarea proceselor, facilitatea comunicarii, distribuirea continutului in locatii multiple, descentralizate
– Sporirea eficientei proceselor de afaceri prin instrumente de notificare automata si asignare de sarcini
– Suport decizional puternic ce permite monitorizarea , administrarea, controlul si marcarea performantelor pentru toate procesele de management
– Proiectari rapide de fluxuri de lucru in functie de nevoile specifice
– Stocarea , mentinerea, regasirea si asigurarea unui mediu colaborative pentru un volum mare de informatii – formulare, facturi, documentatii tehnice, contracte etc.
– Conformitatea cu reglementarile in vigoare
– Generarea rapida de rapoarte
– Clasificarea manuala sau automata, inregistrarea documentelor (pe baza numar unic inregistrare) si distributia acestora in interiorul sau exteriorul organizatiei
– Urmarirea starii documentului pe parcursul intregului ciclu de viata al acestuia, a persoanei curente care actioneaza pe document, precum si a tuturor actiunilor efectuate asupra documentului de fiecare utilizator in parte
– Transmiterea notificarilor legate de modificarea documentelor prin e-mail si posibilitatea configurarii facile a sistemului de notificare.
Functionalitati
– Actualizare si instalare cu un singur click: Tehnologia Microsoft ClickOnce permite acest lucru
– Administrare centralizata a intregului sistem de captura: se pot obtine rapoarte privind stadiul loturilor de documente in curs de procesare si tipul sau gradul modulelor functionale din platforma StarCapture. Se pot defini grupuri de utilizatori si drepturi de acces corespunzatoare
– Creare rapida loturi de documente: Modulul StarCapture Scan permite scanarea paginilor documentelor tiparite, importul fisierelor imagine (JPEG, TIFF, BMP, PNG, GIF) sau in format PDF
– Lucru eficient in medii de distribuite: Documentele sunt scanate in cadrul unei locatii remote si trimise prin intermediul VPN intr-un centru de procesare central
– Separare si clasificare automata a documentelor: Se pot aplica separatori fizici atat la scanare cat si la importul de fisiere imagine. Separatorii suportati: patch code, barcode 1D, pagina alba si numar fix de pagini
– Organizare, accesare si regasire usoara a informatiilor: Se pot stabili tipuri de documente pentru a fi asociate manual sau automat documentelor din loturile de procesare. Se pot defini scheme ierarhice extrem de flexibile pentru clasificarea documentelor procesate si arborescente nelimitate, accesarea informatiilor se polate face usor prin intermediul metadescriptorilor asociati
– Definire rapida politici de acces: Pentru colectiile de documente, in functie de specificul fiecarei implementari
– Procesare, manual sau automat, a imaginilor scanate: Se pot aplica, automat, urmatoarele procesari software: rotiri unghi fix, taiere in doua parti egale pe orizontala sau verticala, decuparea unei zone (crop), indreptare (deskew), eliminare zgomot, eliminare borduri si invert. Pentru fiecare pagina din lot se pot aplica, manual, rotiri unghi fix, oglindire pe orizontala si verticala, crop, modificare contrast, luminozitate, stabilire saturatie de culoare
– Revenire asupra modificarilor nedorite, prin undo/redo
– Verificare automata a continutului: marcarea automata a paginilor albe cu posibilitatea de stergere ulterioara
– Asamblare rapida de documente in cadrul unui lot de documente prin folosirea functiilor de tip drag-and-drop
– Accesare rapida a informatiilor: prin introducerea metadatelor sau indexarea intregului continut prin mecanisme automate de tip OC
– Tehnologie de ultima generatie: captura datelor se face prin tehnologii de ultima generatie(OCR, ICR, OMR), special configurate pentru procesarea unei game variate de documente
– Interfata grafica intuitiva, in limbile romana si engleza
3. StarCapture Mobile
StarCapture Mobile este o solutie precisa pentru o nevoie de afaceri concreta: aducerea fortei de vanzari mai aproape de clienti. Se pot automatiza actiunile de inregistrare a noilor clienti, cum ar fi crearea unui nou cont bancar, abonarea la un nou serviciu, recontractarea sau vanzarea de produse personalizate.
StarCapture Mobile este special proiectata pentru a beneficia de avantajele tabletelor Windows 8, atat pentru functii specifice (ex: semnare, fotografiere, recunoastere date), cat si pentru o ergonomie maxima si o prezentare de exceptie, care poate fi partajata inclusiv cu clientii.
4. Mobile Customer Enrollment
Mobile Customer Enrollment este aplicatia client pentru serviciul StarCapture dedicata vanzatorilor, agentilor sau inspectorilor mobili, folosita pentru culegere de date (inclusiv OCR), completare semi-automata de formulare, oferte si contracte, permitand stocarea acestora in cloud sau pe server on-premises.
Contacteaza gratuit un consultant!
Expertii nostri va vor raspunde oricarei intrebari, va vor oferi studii de caz, estimari de pret, si va vor indruma spre alegerea potrivita afacerii dumneavoastra.